Paremman työnhakijakokemuksen puolesta

Tiedon kerääminen | Analysointi | Kehittäminen | Auditointi | Kouluttaminen

Maksuton

0 €

Per listaus

  • icon-cross Kesto : 90 päivää
  • icon-check Oma työnantajasivu
  • icon-check Arvosteluihin vastaaminen

Palvelun julkaisu

Hakijakokemus.fi -palvelu on julkaistu virallisesti marraskuussa 2020. Tulemme panostamaan palvelun markkinointiin merkittävästi lähikuukausien aikana. On kuitenkin selvää, että ottaa oman aikansa, että tieto uudesta palvelusta tavoittaa työnhakijat. Tästä syystä tarjoamme palvelun toistaiseksi maksutta kaikkien organisaatioiden käyttöön.

Palveluun rekisteröityminen tässä vaiheessa ei sido teitä jatkamaan palvelun käyttöä myöhemmin. Voitte siis rauhassa tutustua palveluun. Otamme mielellämme vastaan myös palautetta ja kehittämisehdotuksia palvelustamme!

Tervetuloa mukaan rakentamaan kanssamme parempaa työnhakijakokemusta!

Listauksien ominaisuudet

Toiminnallisuus mahdollistaa työnantajille hakijakokemusarvosteluihin vastaamisen.

Oma työnantajasivu pitää sisällään organisaatio-/työnantajakuvauksen, yhteystiedot, kuvapankin, videolinkin, sosiaalisen median linkit, kotisivulinkin, tiedoteosion (esim. avoimia työpaikkoja varten), usein kysytyt kysymykset -osion sekä yhteydenottolomakkeen.

Kävijästatistiikat ja arvosteluiden määrä.

Kaikki palvelumme sisältävät kattavan käyttöönottokoulutuksen etäyhteyksien avulla. Koulutuksen aikana käymme yksityiskohtaisesti läpi kaikki järjestelmän toiminnallisuudet. Koulutus kuuluu vuosittaiseen palvelupakettiin, joten myös tulevat työntekijänne voidaan perehdyttää palvelun käyttöön!

Nimetty asiantuntija, jonka tehtävänä on auttaa organisaatiotanne saamaan paras hyöty irti palvelustamme.

Perusarviointi:

  • Hakijakokemus (1-5 tähteä)
  • Haettu tehtävä
  • Sanallinen arvostelu

 

Yksityiskohtainen arviointi:

  • Työpaikkailmoitus (1-5 tähteä)
  • Hakemisen helppous (1-5 tähteä)
  • Rekrytoinnin kesto (1-5 tähteä)
  • Hakijaviestintä (1-5 tähteä)
  • Työnantajamielikuva (1-5 tähteä)
  • Haettu tehtävä
  • Sanallinen arvostelu

Hakijakokemuksen analysointi- , kehittämis- ja auditointipalvelu on kattava konsultaatiopalvelu, jonka tavoitteena on hakijakokemuksen jatkuva kehittäminen hakijaystävällisempään suuntaan.

Palvelu pitää sisällään seuraavat osa-alueet:

  • Nykytilanneanalyysi
  • Tavoitteet
  • Kehittämissuunnitelma
  • Väliauditointi (1-3 kk myöhemmin)
  • Tarvittavat kehittämistoimenpiteet
  • Vuosiauditointi (4-6 kk myöhemmin)

Henkilöstökoulutuksen tavoitteena on varmistaa, että uudet kehittämistoimenpiteet hakijakokemuksen parantamiseksi saadaan integroitua osaksi organisaation päivittäistä toimintaa. Koulutus on suunnattu kaikille työntekijöille, jotka ovat tekemisissä rekrytointien kanssa.